Rekruttering, optimering, regnskab

og Human Resource Development

R-Retail 

Optimering

WORKSHOPS, PROCES, SALGS- OG TEAMOPTIMERING

Proces-, salgs- og omkostninsoptimering i FMCG og Detail. Stor mundfuld, men det kan lade sig gøre. Vi arbejder med mennesker og dernæst produkt. Vi kommer ikke bare op på bordene og hopper af glæde for derefter at have glemt alt om 14 dage. Vi giver værktøjer. Din gevinst, dine kunders gevinst og dine medarbejderes gevinst. Værktøjerne kan være kunde-, medarbejder- og trivselsundersøgelser. Eller vi kan benytte DISC adfærdsanalyse på person niveau eller i teams. Få svaret på hvordan du optimere dit eget team. Det handler om at fastholde dine medarbejdere og dermed at udvikle din virksomhed.

Partnere og netværk dækker området fra en butik eller en produktsatsning på tegnebrættet til den daglige drift. Vi laver ikke andet. Nedenfor kan du læse om nogle af vores workshops som løber fra 2-16 timer.

NYE ØJNE

Når deltagerne kender teamets forskellige adfærdsstile og dertil hørende stærke og svage sider, kan teamet åbent og ærligt dække ind over hinanden, og opnå de eftertragtede synergieffekter der skal være i et team.

• Få en forståelse for forskellig adfærd

• Skabe større respekt for ikke alene egne – men også kollegernes – styrker og begrænsninger i teamet

• Få skabt større bevidsthed om hvor ”gap-et” ligger mellem vores mål, og der hvor vi befinder os lige nu.

• Udarbejde en handlingsplan for teamet, for at udnytte vores stærke sider til at nå målet

Det vigtigste mål med workshoppen er deltagernes oplevelse af hvordan adfærd nemt kan misforstås. De lærer at tilpasse deres kommunikation til mødet med alle de forskellige adfærdsstile, deres kolleger, kunder og samarbejdspartnere udgør omkring dem.

 

DISC profil - som teambuilding eller til den enkelte medarbejder

DISC

Workshops

- DISC

- Start with WHY

- 212 / 100 grader

- FISH!

 

Udviklings- og butikskonsulent

 

Salgsoptimering

 

Indspark og inspiration

 

Konceptudvikling

 

Helbredstjek af butik og kæde

 

Klik på billedet for eksempel

Klik på billedet for eksempel på Teamanalyse og workshop

... synlige resultater

212 / 100 GRADER

212 DEGREES / 100 GRADER - ALLE ER SÆLGERE

Udgangspunktet er metaforerne omkring bilkøb. Når der købes en bil er det bilsælgeren som er sælgeren. I de følgende år er det telefondamen, værkstedet, indskrivningsafdelingen osv som er sælgeren, og som gør at køber kommer igen. Følelsen af at service stopper når vi overdrager nøglen, skal begraves. Vi er alle sælgere.

 

212 grader – ”En klog mand” sagde engang: Livet er som et spil tennis. Den der server bedst taber sjældent. Det samme kan siges om næsten alle virksomheder og personer. Det handler om fokus og lige lidt ekstra. Men når vi taler om at skabe en service kultur, vil de fleste mennesker fokusere på "kundeservice". Men 212 ° service definerer en servicekultur lidt anderledes. Ud over at betjene kunderne, handler det også om `betjener hinanden`. Faktisk vil du lære at det er umuligt at gøre det ene, uden det andet.

 

Der er mange bøger skrevet om service, rigtigt mange faktisk. Vores mål er ene at holde det simpelt ... at præsentere ti regler, som er vigtige på vejen til succesfuld service. Regler præsenteret i en enkel, men engagerende måde, som du og dit team kan lære på mindre end 30 minutter. Og når i er færdig, lyder det ... "Wow, kan vi gøre det!" Og hvis du gør det, vil jeg garantere, at du vil opdage en arbejdsplads fyldt med passion, respekt, venlighed og sjov.

 

Ved 211 grader, er vand varmt

Ved 212 grader, koger det

Med kogende vand kommer damp

Og damp kan drive et lokomotiv

Og … det er den ekstra grad, der gør hele forskellen!

 

FOKUS OG "LIDT EKSTRA"

INTENS WHY WORKSHOP - START WITH WHY

START WITH WHY

Inspireret af Simon Sineks bog ”Start with WHY” og hans kraftfulde model ”The Golden Circle” (Tjek ham ud på www.ted.com) oversætter vi hans forretningsbudskab over i et spirituelt perspektiv. Vi skal zoome ind og kigge på hvorfor ”People Do Not Buy What You Do. They Buy Why You Do It”. Dét er der hvor vi finder deltagerens berettigelse i virksomhedens værdier og Why.

 

Når deltagerens WHY er på plads, er det vores altoverskyggende tro, at deltagerens motivation har fundet sin inspiration. Inspirationen er virksomhedens Why. Det som du og I står for.

 

Et kraftfuldt team WHY kan tilføre værdi, sprede glæde og endda anføre en revolution med den gode vilje og troen. Team WHY er en længre proces, og kan eventuelt kombineres med firma WHY.

 

Vi ser også Simon Sineks foredrag som tager 18 minutter, og arbejder med WHY i Team og det personlige WHY.

 

Længden på workshoppen afgøre hvor dybt og hvor meget WHY vi skal finde og gennemgå.

 

 

KONTAKT OS FOR PRISER OG ØNSKER

DEN KLASSISKE FISH!

FISH!

FISH-filosofien fokuserer på at genvinde arbejdsglæden og derigennem blive motiveret til, at skabe et godt arbejdsmiljø. Dette til glæde for virksomhedens medarbejdere og deres kunder. Ledelsen har et stort ansvar for medarbejdernes trivsel, men FiSH handler også om, at medarbejderne påtager sig det nødvendige ansvar for deres dagligdag. Med FISH-filosofien som værktøj gøres medarbejderne bevidst om, at de kan vælge den holdning de vil have til deres arbejde og dermed præge hele kulturen i virksomheden. Den fulde danske FISH! Film bliver vist på 18 minutter med glæde og motivation.

Med højt humør demonstrerer vi fire principper

Træningsprogrammet i FISH-konceptet tager afsæt i en meget inspirerende dokumentarfilm fra fiskemarkedet i Seattle, og så tager vi deltagerne med på en fisketur, med afsæt i fire enkle principper:

 

1. Leg

2. Red dagen for dine kunder og kollegaer

3. Vær nærværende

4. Vælg dit eget humør

 

Hvert princip åbner op for en værktøjskasse som kan bruges igen og igen til at få glæde og motivation ind i arbejdet

 

 
X
Password:
Wrong password.